Szegény Brigi

 Színházban, kezdés előtt pár perccel a hátam mögül:

- Igen, a Brigi az jó csaj, nem mondom, hogy nem szép, érted, mindenki szép a maga módján, a Brigi, hát az olyan... 

Egyébként a legjobb barátom barátnője volt, és amikor szakítottak, elkezdtem udvarolni neki..., igazából szerelmet vallottam neki..., de csak poénból, ilyen viccből..., és a Brigi nem is mondott rá semmit, ami biztos azért volt, mert hát poénból csináltam csak, meg hát a legjobb barátom járt vele sokáig..., szóval igen, nem fogadta túl jól.., de nem mondom, hogy nem szép, mindenki szép a maga módján... Igen, meg akarom majd csinálni a mesterséges intelligencia képzést, de visszatérve a Brigire, láttad mostanában?, mert mondom ő ilyen... 

Megjegyzések

  1. szóval ez a Brigi, ez nyomot hagy. :D szép, nem szép, minden nő erre vágyik titkon. hogy nyoma maradjon a másikban. persze, nem feltétlen kell tudnia róla, kiben hagy nyomot.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Annyira hátra akartam nézni, hogy megtudjam, hogy néz ki ez a srác, és annyira meg akartam kérni rá, hogy mutassa meg a Brigit, de nem mertem :D

      Törlés
    2. meg láthatóan rá van kattanva a Brigire, ezzel kezdenie kell lassan valamit.:D

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Légyszi, ne adj kölcsönbe könyvet!

Hogy vagytok?